مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مهر 1401 ساعت 08:122022-09-28سياسي

برپایی «میز خدمت» مدیران سمنان برای پاسخگویی به مردم


«میز خدمت» مدیران در استان سمنان برای پاسخگویی به مردم و رسیدگی مستقیم به مسائل و مشکلاتشان برپا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، نبی الله خدابخشی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان صبح امروز هم زمان با هفته دفاع مقدس، در راستای پاسخ گویی به سؤالات و رفع مشکلات مردم و جامعه هدف، در دیدار عمومی و چهره به چهره مسؤولان با مردم و آشنایی با مشکلات آن ها حضور یافت و اظهار کرد: راهکارها و راهنمایی های لازم برای رفع مشکلات مردم و درخواست های آن ها در میز خدمت به جامعه هدف ارائه می شود.

وی با تأکید بر این که خدمت نوعی عبادت است، افزود: عبادت زمان و مکان نمی شناسد؛ در محل کار و هر تجمعی جوابگوی مردم هستیم و این یک افتخار است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان با بیان این که برپایی میز خدمت رضایت مندی مردم را در پی دارد، گفت: با توجه به مشکلات مراجعه کنندگان و درخواست های مردمی در حوزه های مختلف، نیاز است تا این برنامه ادامه داشته باشد.

کانونی های سمنان نیز همراه با مردم مؤمن و متدین با شرکت در راهپیمایی خودجوشی، دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی و احترام به ارزش های دینی را خواستار شدند و اقدامات هنجارشکنانه روزهای اخیر و هتک حرمت به مقدسات و ارزش های انقلاب اسلامی و هرگونه اغتشاش و ناآر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی «میز خدمت» مدیران سمنان برای پاسخگویی به مردم

برپایی «میز خدمت» مدیران سمنان برای پاسخگویی به مردم