مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مهر 1401 ساعت 00:022022-09-27سياسي

80 فرزند شهید فاقد اشتغال در استان بوشهر وجود دارد


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر گفت: در زمان حاضر 80 نفر از فرزندان شهید در استان بوشهر بیکار هستند که این امر با توجه به ظرفیت بالای اشتغال در استان بوشهر شایسته نیست و حل این مشکل بر همه ما مسئولان واجب است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، نعمت الله غلامپور شب گذشته در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: در سفر وزیر نفت به شهرستان عسلویه، 10 نفر از فرزندان دختر شهدا که سرپرست خانوار نیز هستند و 10 نفر از این افراد با بیماری خاص به وزارت نفت برای اشتغال معرفی شدند که دستور لازم نیز داده شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر افزود: هر چند سهمیه 25 درصدی ایثارگری برای استخدام در دستگاه های اجرایی لحاظ و تبدیل وضعیت آنها دنبال می شود، اما استخدام در دستگاه ها پاسخگوی نیاز به اشتغال این جامعه نیست و از این روز کارآفرینی و کاریابی در قالب کارگروه اشتغال پیگیری می شود.

غلامپور بیان داشت: در زمان حاضر 80 نفر از فرزندان شهید در استان بوشهر بیکار هستند که این امر با توجه به ظرفیت بالای اشتغال در استان بوشهر شایسته نیست و حل این مشکل بر همه ما مسئولان واجب است.

وی تصریح کرد: با نشست های برگزار شده با مجموعه راه  و شهرسازی استان بوشهر، مقرر شده است تا با معرفی هر چهار نفر یک زمین برای ساخت مسکن به آنها واگذار شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

80 فرزند شهید فاقد اشتغال در استان بوشهر وجود دارد

80 فرزند شهید فاقد اشتغال در استان بوشهر وجود دارد