مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مهر 1401 ساعت 22:022022-09-27سياسي

تقدیر جامعه اسلامی مهندسین از حضور گسترده مردم در اجتماع امت رسول الله


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، جامعه اسلامی مهندسین با صدور بیانیه ای، ضمن محکومیت اغتشاشات اخیر، از ملت ایران بابت حضور در اجتماع عظیم امت رسول الله (ص)» تقدیر کرد.

- جامعه اسلامی مهندسین با صدور بیانیه ای ضمن محکومیت اغتشاشات اخیر، از ملت ایران بابت حضور در اجتماع عظیم امت رسول الله (ص) تقدیر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، جامعه اسلامی مهندسین با صدور بیانیه ای، ضمن محکومیت اغتشاشات اخیر، از ملت ایران بابت حضور در اجتماع عظیم امت رسول الله (ص) تقدیر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است: بسمه تعالی مکروا و مکرالله و الله خیرالماکرین هنوز فضای جامعه ایران آکنده از رایحه دل انگیز اربعین حسینی بود که حادثه درگذشت یکی از هموظنانمان دستمایه ای شد برای دشمنان ایران زمین و براندازان نظام جمهوری اسلامی که این بار نیز با همکاری عوامل داخلی سعی بر ایحاد اغتشاش و ناآرامی در کشور و مساهمت در براندازی نظام نمایند.

درحادثه اخیر آنگونه که ریاست محترم جمهور و سایر روسای قوا گفتند، بررسی بیطرفانه و قاطعانه فوت خانم مهسا امینی در دستور کار قرار دارد و دلجویی رییس محترم جمهور از خانواده ایشان مایه مباهات نظام اسلامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر جامعه اسلامی مهندسین از حضور گسترده مردم در اجتماع امت رسول الله

تقدیر جامعه اسلامی مهندسین از حضور گسترده مردم در اجتماع امت رسول الله