مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مهر 1401 ساعت 20:122022-09-27سياسي

سردار رفیعی آتانی: دشمن را در غرب آسیا پشیمان خواهیم کرد


فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: سپاه و ارتش مقتدر هرگز فریب نمایش اراذل و اوباش را نمی خورند چرا که دستانشان بر روی ماشه است و چشم بدخواهان و فرصت طلبان را در مرزها از حدقه بیرون می کشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان البرز، سردار رستمعلی رفیعی آتانی در اجتماع بزرگ مردم شهرستان البرز در محکومیت اغتشاشات اخیر که عصر امروز در شهر الوند برگزار شد، اظهار کرد: یکی از اصلی ترین دغدغه های دنیای اربعین باشکوه امسال شکل نگیرد.

  وی افزود: مردم مومن و ولایی ایران اسلامی و همه علاقمندان به دستگاه اهل بیت علیهم السلام بدانند که در حوادث اخیر دشمن بنا داشت با ناجوانمردی و به راه انداختن فتنه و آشوب، انتقام حماسه بزرگ و 22 میلیونی اربعین امسال را بگیرد که با حضور مردم فهیم و انقلابی در صحنه دفاع از اسلام و انقلاب این توطئه نیز همچون 44 سال گذشته با شکست روبرو شد.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین ادامه داد: تصمیم گیران پشت پرده در حوادث اخیر سلطنت طلب ها را به میدان آوردند و با فضاسازی رسانه ای سعی در تطهیر این جماعت وطن فروش داشتند.

سردار رفیعی آتانی اضافه کرد: سلطنت طلبانی که امروز هم همچون گذشته عروسک خیمه شب بازی استکبار هستند شعارشان این است که ما نگران ایرانیم و جان مان را فدای ایران می کنیم، این شعار، حرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار رفیعی آتانی: دشمن را در غرب آسیا پشیمان خواهیم کرد

سردار رفیعی آتانی: دشمن را در غرب آسیا پشیمان خواهیم کرد