مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مهر 1401 ساعت 20:022022-09-27سياسي

طرح های نوآورانه زیستی برای درمان ناباروری حمایت می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری هم به عنوان یکی مجموعه هایی که می تواند در این حوزه نقش آفرینی کند؛ - قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت یکی از موضوعاتی است که به شکل منسجم و هدفمند در دستگاه های مختلف ذیربط در حال پیگیری و اجرایی شدن است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری هم به عنوان یکی مجموعه هایی که می تواند در این حوزه نقش آفرینی کند؛ اقدام به انتشار فراخوانی برای حمایت از طرح های فناورانه و نوآورانه شرکت های دانش بنیان در این حوزه کرده است.

حمایت هایی که 3 حوزه داروها، فرآورده ها و روش های نوین در درمان ناباروری ، تجهیزات مصرفی در درمان ناباروری و کیفیت افزایی خدمات و محصولات حوزه ناباروری ارائه می شود و طرح های پیشنهادی شرکت های دانش بنیان برای کسب دانش فنی ، تولید بار اول و تجاری سازی و توسعه بازار مطابق اولویت های کشور و دو قالب گرنت پژوهشی و تسهیلات تولیدی حمایت دریافت خواهند کرد.

شاخص های در نظر گرفته شده برای طرح ها شامل عمق دانشی درحوزه زیست فناوری ، برخورداری از TRL و MRL قابل قبول ، برخورداری از زیرساخت تولیدی و یا امکان همکاری با شرکت های تولیدی حاضر در بازار (درصورت درخواست حمای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح های نوآورانه زیستی برای درمان ناباروری حمایت می شود

طرح های نوآورانه زیستی برای درمان ناباروری حمایت می شود