مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مهر 1401 ساعت 18:122022-09-27سياسي

رخت عزای امام رئوف بر تن خوزستان/ اهالی دیار کارون در کنار شهیدان سوگواری کردند


آیین سوگواری و عزاداری همزمان با فرا رسیدن آخر ماه صفر سالروز شهادت حضرت امام علی بن موسی الرضا(ع) در نقاط مختلف استان خوزستان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، همزمان با فرا رسیدن آخر صفر سالروز شهادت مظلومانه هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام رضا(ع) در جای جای استان خوزستان محفل سوگواری و عزا برپا شد.

مردم اهواز زادگاه سردار سرلشکر شهید علی هاشمی همزمان با فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت امام علی بن موسی الرضا(ع) به عزاداری پرداختند.

مردم دیار سردار شهید مجید سیلاوی و سردار شهید اسماعیل فرجوانی با حضور در مساجد و دستجات عزاداری در آخرین روز ماه صفر سوگواری کردند.

از سوی هیئت خدام الزهرا(س) مراسم سوگواری و عزاداری همزمان با فرا رسیدن سالروز شهادت عالم آل محمد در مسجد باب الحوائج(ع) بهارستان برگزار شد که اقشار مختلف مردم در آن حضور داشتند.

در این برنامه حجت الاسلام شیخ مصطفی رفیعی به سخنرانی پرداخت و عادل عرفانی و محمدحسین پورفاطمی در جمع همشهریان سردار شهید رضا حمیدی و شهید سید نصرالله تقوی فر مداحی کردند.

همچنین در حسینیه انصارالحسین(ع) کوی ابوذر اهواز نیز به مناسبت سالروز شهادت امام هشتم مراسم سوگواری و عزاداری برگزار شد که حجت الاسلام امین بهرامی در آن سخنرانی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رخت عزای امام رئوف بر تن خوزستان/ اهالی دیار کارون در کنار شهیدان سوگواری کردند

رخت عزای امام رئوف بر تن خوزستان/ اهالی دیار کارون در کنار شهیدان سوگواری کردند