مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مهر 1401 ساعت 15:522022-09-27سياسي

جهاد تبیین در مقابله با توطئه های دشمن، مصداق دفاع مقدس است


فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: جهاد تبیین در مقابله با توطئه های دشمن، مصداق دفاع مقدس است.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی بعد از ظهر امروز در دیدار با برای جوانان تبیین و به عنوان فرهنگ نهادینه شود.

کریمی تأکید کرد: دستاوردهای دفاع مقدس امروز برای جوانان باید به خوبی تبیین شود و لذا جهاد تبیین در راستای بازخوانی و نهادینه کردن فرهنگ دفاع مقدس برای نسل جوان از اهمیت بسیاری برخوردار است.

وی ادامه داد: تبیعیت از ولایت و مجاهدت های شهدا و رزمندگان در طول انقلاب اسلامی همواره رمز موفقیت کشور در بحران های مختلف بوده و اقتدار روز افزون انقلاب اسلامی علیرغم توطئه های 43 ساله دشمن به برکت خون مطهر شهدا است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به حضور باشکوه مردم در راهپیمایی امت رسول الله (ص) در واکنش به هتک حرمت به مقدسات بیان کرد: حضور مردم به عنوان رکن اصلی حرکت و پیشرفت کشور همواره جامعه را از شر تهدیدات و توطئه های دشمنان بیمه کرده و مردم اجازه هیچ گونه خدشه و آسیب به امنیت کشور نخواهند داد.

وی تأکید کرد: حضور حماسی مردم در اجتماع بزرگ و باشکوه امت رسول الله(ص) بار دیگر وفاداری ملت به مکتب اسلام، ولایت و ارزش های اسلامی را نشان داد و موجب یأس و نا امیدی دشمنان شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد تبیین در مقابله با توطئه های دشمن، مصداق دفاع مقدس است

جهاد تبیین در مقابله با توطئه های دشمن، مصداق دفاع مقدس است