مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مهر 1401 ساعت 15:222022-09-27دانش

دیدار وزیر علوم، با دانشجوی دکتری ریاضی دارای معلولیت دانشگاه علم و صنعت


وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با فاطمه کشکویی جهرمی دانشجوی ترم اول ریاضی دانشگاه علم و صنعت که علیرغم معلولیت جسمی از ناحیه دو دست و مشکلات ستون فقرات، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از  اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، محمد علی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با فاطمه کشکویی جهرمی دانشجوی ترم اول ریاضی و مشکلات ستون فقرات، توانسته است با تلاش و پشتکار تحصیلات خود را تا مقطع دکتری ادامه دهد، دیدار و با اهدای لوح سپاس از وی تجلیل کرد.

وی در این دیدار گفت: توکل به خدا، داشتن انگیزه و تلاش می تواند هر مانعی را  در راه  پیشرفت بردارد و خانم کشکویی با همت خود و ادامه دادن مسیر تحصیل تا مقطع دکتری نشان داد کم توانایی جسمی نمی تواند علت دست کشیدن از انگیزه پیشرفت باشد.

وزیر علوم تاکید کرد: خانم فاطمه کشکویی یکی از بانوان فرهیخته جامعه اسلامی است که می تواند الگوی بانوان در داخل و خارج باشد و ضرورت دارد اهداف علمی بلندتری را برای خود تعیین کند و  با کسب جوایز علمی معتبر دنیا  از زنان تاثیر گزار در عرصه علم و فناوری ایران و جهان باشد.

*شرایط خاص  و ویژه دانشجویان دارای معلولیت را باید درک کنیم زلفی گل در این نشست گفت: باید شرایط خاص و ویژه  دانشجویان  دارای معلولیت را درک کنیم و شرایط تحصیل آنان را تسهیل کنیم ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار وزیر علوم، با دانشجوی دکتری ریاضی دارای معلولیت دانشگاه علم و صنعت

دیدار وزیر علوم، با دانشجوی دکتری ریاضی دارای معلولیت دانشگاه علم و صنعت