مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مهر 1401 ساعت 14:122022-09-27سياسي

نمایش واره «سلام فرمانده» در قزوین اجرا می شود


مسئول فرهنگی و هنری سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: نمایش واره «سلام فرمانده» با هدف تبیین جنایات استکبار جهانی و مظلومیت کودکان کشورهای مستعمره استکبار اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، سرهنگ الماس پویامنش اظهار کرد: چندین سال است مقام معظم رهبری به طور مکرر در بیانات گهربارشان همواره موضوع گفتمان جهاد تبیین را متذکر شده و همگان خصوصا دغدغه مندان نظام را به این جهاد بزرگ دعوت کرده اند.

وی افزود: این موضوع سوریه و غیره که با نقشه های ننگین خود همواره آنان را مستعمره خود دانسته و به چپاول اموال و امکانات و نابودی آنان همت گماشته اند مطلع کنند.

مسئول فرهنگی و هنری سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین تصریح کرد: لذا بر ان شدیم رسالت روشنگری خود را با یکی از ابزار مهم و گویا به نام زبان هنر به کار ببندیم تا سهمی در نوع گفتمان جهاد تبیین عرضه کرده باشیم.

سرهنگ پویامنش اضافه کرد: مجموعه فاخر و بزرگ سرود سلام فرمانده در همین راستا به عنوان یک ارزش بی بدیل هنری مورد توجه جهانیان و حتی معاندین قرار گرفت که تحسین دغدغه مندان نظام و انقلاب تا ظهور یار برانگیخت و خشم معاندین فرصت طلب منفور داخلی و خارجی را برآشفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش واره «سلام فرمانده» در قزوین اجرا می شود

نمایش واره «سلام فرمانده» در قزوین اجرا می شود