مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مهر 1401 ساعت 13:522022-09-27سياسي

رحیم صفوی: راهبرد مقاومت رو به قدرت گیری است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دامغان، سردار سرلشگر سیدیحیی رحیم صفوی، دستیار و مشاور عالی رهبر معظم انقلاب در امور نیروهای مسلح در حاشیه نمایشگاه بین المللی از غربت تا عظمت در دانشگاه دامغان اظهار کرد: گفتمان مقاومت در حقیقت به معنای هم گرایی ملت ها برای ایجاد امت واحده است.

وی بیان کرد: نظام سلطه به دنبال سیطره بر منابع جهانی است و گفتمان مقاومت همکاری و همسویی ملت ها را پیگیری می کند.

دستیار و مشاور عالی رهبر معظم انقلاب در امور نیروهای مسلح گفت: نظام سلطه دنبال سلطه بر افکار عمومی است و گفتمان مقاومت، اقتدار مردم پایه و مردم سالاری اجتماعی را پی می گیرد.

رحیم صفوی افزود: نظام سلطه دنبال ایجاد ائتلاف های شرورانه و تسلط بر سازمان های جهانی است و گفتمان مقاومت، ایجاد جبهه مسلمین و مستضعفان بر مبنای منافع مشترک و دفع شرارت ها را می خواهد.

وی بیان کرد: گفتمان مقاومت به معنای گسترش خدمت بی منت است؛ در حالی که نظام سلطه دنبال دامن زدن به تمایلات حیوانی و انسانی بوده، گفتمان مقاومت اعتلای کرامت های انسانی و آزادی شهروندان را مبنای اقدامات خود قرار داده است.

دستیار و مشاور عالی رهبر معظم انقلاب در امور نیروهای مسلح گفت: راهبرد مقاومت تغییر هندسه قدرت در نظام بین الملل است و انقلاب اسلامی با تقدیم 500 هزار شهید، جانباز و آزاده، بن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رحیم صفوی: راهبرد مقاومت رو به قدرت گیری است

رحیم صفوی: راهبرد مقاومت رو به قدرت گیری است