مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مهر 1401 ساعت 13:222022-09-27اجتماعي

سامانه رتبه بندی معلمان فعال است


رییس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به زمان بارگذاری مدارک و تکمیل خوداظهاری در سامانه رتبه بندی معلمان گفت: درحال حاضر سامانه فعال است و فرهنگیان می توانند اطلاعات را ثبت نهایی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، محسن زارعی رییس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی در آیین افتتاحیه هشتمین دوره آموزش ارزیابان طرح رتبه بندی معلمان، گفت: هشتمین دوره تربیت ارزیابان حرفه ای رتبه بندی با اشاره به روند انتخاب ارزیابان گفت: فرهنگیان براساس شرایط و ضوابط و دستورالعمل ها توسط ادارات آموزش و پرورش شناسایی و معرفی شده اند.

زارعی به روند برگزاری مرحله اول دوره تربیت ارزیابان که در تهران، کرمانشاه، مشهد برگزار شد، اشاره کرد و از برگزاری این دوره برای استان های کرمان، سیستان و بلوچستان و آذربایجان شرقی و غربی و اردبیل خبر داد.

وی اضافه کرد: فرهنگیان در مرحله اول، فرایند بارگذاری و خوداظهاری در سامانه رتبه بندی را انجام می دهند و سپس در مرحله دوم باید مدیران، گروه ها و راهبران آموزشی نسبت به تأیید مدارک و مستندات اقدام و گزارش ثبت مشاهدات و رفتار از سوی فرهنگیان را به ارزیابان ارائه دهند.

رییس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی گفت: ارزیابان بر اساس آموزش هایی که می گذرانند، گواهی نامه ارزیابی صادر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه رتبه بندی معلمان فعال است

سامانه رتبه بندی معلمان فعال است