مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مهر 1401 ساعت 12:172022-09-27سياسي

عزاداری 320 هیأت مازندرانی در مشهد مقدس


مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران، ازحضور 320 هیأت مازندرانی در مشهد مقدس خبر داد و گفت: امسال برای نخستین بار در جمع هیأت های مذهبی استان با حضور مبلغان بعثه مقام معظم رهبری، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، حجت الاسلام محمدمهدی شریف تبار امروز در حاشیه تجمع بزرگ هیأت های مذهبی مازندران در صحن جمهوری بارگاه ملکوتی امام رضا (ع)، از حضور 320 هیأت مازندرانی در این ایام در مشهد مقدس خبر داد.

وی با اشاره به اهمیت توجه به شعائر اسلامی و آثار تربیتی و فرهنگی برنامه های مختلف دینی هیأت های مذهبی ، گفت: هیأت های مذهبی با برپایی اقامه عزا و برگزاری مراسم،کانون و پایگاه مهم و موثر جهاد تبیین و روشنگری در عرصه های مختلف فرهنگی و اجتماعی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران به بیان هدف حضور در مشهد مقدس، اشاره کرد و افزود: طبق سنوات سال های قبل امسال نیز برنامه بازدید از هیأت های مذهبی شهرهای استان در مشهد مقدس در حال برگزاری است.

این عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران از جمله برنامه مهم این سفر را، هماهنگی جهت تجمع هیأت های مذهبی استان در صحن مضجع شریف امام رضا (ع) عنوان و خاطرنشان کرد: با هماهنگی و پیگیری های به عمل آمده، در شب شام شهادت حضرت رسول مکرم اسلام و امام حسن مجتبی (ع)، تجمع هیأت های مذهبی استان در صحن جمهوری آستان رضوی برگزار و بخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزاداری 320 هیأت مازندرانی در مشهد مقدس

عزاداری 320 هیأت مازندرانی در مشهد مقدس