مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مهر 1401 ساعت 11:122022-09-27پزشكي

آمار طلاق با برگزاری صرف جلسات کاهش نمی یابد!


مبارزه با آسیب های اجتماعی به ویژه طلاق با برگزاری صرف جلسات محقق نخواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، محمود منطقی، مدیرکل بهزیستی استان سمنان در دومین جلسه آسیب های اجتماعی ذیل کارگروه فرهنگی اجتماعی سلامت زنان و در سنین پایین، اختلالات جنسی، اعتیاد به مواد مخدر و دخالت نابجای اطرافیان اشاره کرد.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان بیان کرد: باید با افزایش آموزش های قبل از ازدواج و سواد عمومی جامعه در مورد خانواده و ازدواج، کنترل و پیشگیری مداخلات خانوادگی و افزایش فعالیت ها و برنامه های فرهنگی اجتماعی، آمار طلاق را در جامعه کاهش داد.

منطقی گفت: همه دستگاه های متولی باید آسیب های طلاق را جدی بگیرند و در راستای پیشگیری از آسیب های اجتماعی خانواده خصوصاً طلاق اهتمام جدی داشته باشند.

وی با تأکید بر ضرورت بررسی و رفع آسیب های اجتماعی گفت: گروه کاری آسیب های اجتماعی به دبیری بهزیستی، گروه کاری سلامت به دبیری دانشگاه علوم پزشکی و گروه کاری خانواده به دبیری دفتر امور بانوان و خانواده استانداری، سه کارگروه تأیید و برنامه ریزی شده استانداری استان در موضوع آسیب هاست.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان در خصوص طرح رصد آسیب های اجتماعی اجرای شده در و نوجوان، تحصیلی، تربیتی، پیش از ازدواج و مشکلات سلامت روان و بالینی را با تلفن رایگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار طلاق با برگزاری صرف جلسات کاهش نمی یابد!

آمار طلاق با برگزاری صرف جلسات کاهش نمی یابد!