مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مهر 1401 ساعت 11:022022-09-27اجتماعي

توزیع 900 بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند کازرون


تعداد 900بسته لوازم التحریر با هماهنگی بسیج دانش آموزی کازرون به دانش آموزان نیازمندان این شهرستان اهدا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کازرون، سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل امروز در مراسم اهداء لوازم التحریر به دانش آموزان که در محل بسیج دانش آموزی شهرستان کازرون برگزار شد، بیان داشت: کازرون از شهرستان های موفق در کمک به تهیه پوشاک و لوازم التحریر، به دانش آموزان کم برخوردار و نیازمند در سطح استان فارس است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون ادامه داد: بسته های  متفاوت لوازم التحریر بر اساس دوره های ابتدایی، راهنمایی و متوسطه تهیه شده که  ارزش هر بسته به مبلغ350 هزار تومان برای دانش آموزان نیازمند تدارک دیده شده است.

سرهنگ توکل با بیان اینکه  کمک به دانش آموزان نیازمند در پویش همکلاسی مهربان از 15 تیر تا 15 مهرماه در سراسر کشور در حال اجراست، گفت: ترویج فرهنگ استفاده از لوازم التحریر ایرانی اسلامی و حمایت از کالای تولید داخل در کمک به رونق تولید یکی از اهداف مهم  پویش کمک به دانش آموزان نیازمند می باشد.

وی در این مراسم که با حضور حجت الاسلام والمسلمین صباحی امام جمعه شهرستان و حجت الاسلام والمسلمین محمدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کازرون و برخی از مدیران آموزش و پرورش کازرون برگزار شد،  از فعالیت ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 900 بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند کازرون

توزیع 900 بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند کازرون