مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مهر 1401 ساعت 08:472022-09-27اقتصادي

حضور 30 میلیونی مسافران در استان گیلان در فصل تابستان


به گفته مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان گیلان در سه ماهه تابستان امسال، برآورد مسافران ورودی به استان در حدود 30 میلیون نفر بودیم که این امر نشان دهنده رشد 76 درصدی در این حوزه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، ولی جهانی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه حضور مسافر در سه ماه تابستان بی سابقه بوده است، اظهار کرد: در طول تابستان و به دلیل تعطیلات متعدد شاهد ورود بی سابقه خودروهای غیربومی بودیم.

وی با اشاره به حضور 30 میلیون مسافر در استان گیلان در طول فصل تابستان گفت: در سه ماهه تابستان سال 1401 برآورد مسافران ورودی به استان در حدود 30 میلیون نفر بودیم که این امر نشان دهنده رشد 76 درصدی در این گونه است.

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان گیلان از رشد 165 درصدی اقامت مسافران در مراکز اقامتی گیلان خبر داد و افزود: بر اساس آمار در سه ماه تابستان بیش از  32 میلیون نفر شب اقامت بوده که در این حوزه شاهد رشد 165 درصدی بودیم.

جهانی حضور 53 میلیون مسافر در 6 ماه سال جاری در استان گیلان را بسیار قابل توجه دانست و بیان کرد: در طی 6 ماه نخست سال جاری 53 میلیون مسافر به استان گیلان ورود کردند که این امر حاکی از رشد 105 درصدی دراین خصوص است.

انتهای پیام/3389


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور 30 میلیونی مسافران در استان گیلان در فصل تابستان

حضور 30 میلیونی مسافران در استان گیلان در فصل تابستان