مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مهر 1401 ساعت 07:022022-09-27اقتصادي

رییس سازمان حج و زیارت: 60 درصد مبلغ تورهای کربلا هزینه پرواز است


رییس سازمان حج و زیارت علت هزینه بالای سفر به کربلا را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، با پایان گرفتن سفرهای اربعین، سفر به عتبات عالیات در قالب کاروان های زمینی و هوایی آغاز شد.

سیدصادق حسینی رییس سازمان حج و زیارت در گفت وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس در خصوص گله مندی مردم درباره قیمت بالای سفر به کربلا و عتبات عالیات اظهار داشت: 60 درصد هزینه تورهای کربلا مربوط به قیمت پروازها است؛ یعنی اگر قیمت سفر هوایی به کربلا حدود 10 میلیون و 500 هزار تومان هزینه یک نفر برای رفت و برگشت به عراق باشد 6 میلیون تومان بابت هزینه پرواز است؛ اگر به آن اضافه نشود.

وی افزود: 40 درصد بقیه مبلغ نیز صرف سایر موارد از جمله هتل و غذا و.

می شود.

  رییس سازمان حج و زیارت  گفت: اگر سازمان های هواپیمایی در واقع کاری کند که هزینه فرودگاه های عراق کم شده و هزینه پروازها هم کاهش یابد هزینه سفر به کربلا نیز کاهش پیدا می کند.

حسینی به راه اندازی تورهای زمینی و سفرهای ارزان قیمت اشاره و بیان کرد: باید بگویم ما تورهای زمینی را راه اندازی کردیم، سفرهای ارزان قیمت زیر 3 میلیون تومان که تعداد روزهای سفر همانند سفرهای هوایی بوده و زوار از همه خدمات هم برخوردار هستند اما در هتل های درجه پایین تر اسکان داده شده و با 3 میلیون تومان می توانند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان حج و زیارت: 60 درصد مبلغ تورهای کربلا هزینه پرواز است

رییس سازمان حج و زیارت: 60 درصد مبلغ تورهای کربلا هزینه پرواز است