مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مهر 1401 ساعت 03:372022-09-27حوادث

نیروهای آتش نشانی یک سوم تعداد مورد نیاز است/ساختمان های ناایمن پلمب می شود


رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان با اشاره به اینکه شهر زنجان باید 271 نیروی آتش نشان داشته باشد که امروز فقط یک سوم نیرو دارد، - مجید امیرفضلی، رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان به مناسبت فرا رسیدن هفتم مهر روز آتش نشانی اظهار کرد: از روز هفتم مهر ماه هفته ایمنی آغاز می شود و به این مناسبت برنامه های مختلفی از سوی این سازمان اجرا خواهد شد.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان با اشاره به خریداری دو خودروی سنگین و تجهیز ایستگاه هفتم زنجان با اعتبار 6 میلیارد تومان و تجهیز 7 میلیارد تومان افزود: روز هفتم مهر ماه هم ایستگاه هشتم آتش نشانی در میدان تره بار جدید افتتاح خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در حال رایزنی با دولت در راستای ساخت دو ایستگاه در نهضت ملی مسکن هستیم، افزود: ایستگاه یازدهم نیز در کنار پروژه سبزه میدان ساخته خواهد شد.

امیرفضلی افزود: در طول 80 سال قبل در زنجان فقط 6 ایستگاه ساخته شده بود که ما در چند سال اخیر موفق به ساخت چند ایستگاه دیگر هم شدیم تا به نرم کشوری برسیم.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان با اشاره به اینکه شهر زنجان باید 271 نیروی آتش نشان داشته باشد که امروز فقط یک سوم نیروهای مورد نیاز را دارد، افزود: در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروهای آتش نشانی یک سوم تعداد مورد نیاز است/ساختمان های ناایمن پلمب می شود

نیروهای آتش نشانی یک سوم تعداد مورد نیاز است/ساختمان های ناایمن پلمب می شود