مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مهر 1401 ساعت 20:222022-09-26اقتصادي

یک هزار میلیارد تومان تسهیلات تولید و اشتغال پرداخت شد


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر از پرداخت یک هزار میلیارد تومان تسهیلات تولید و اشتغال به واحدهای اقتصادی استان بوشهر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، علی باستین امشب در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: استان بوشهر در بخش اقتصاد دریا محور، معدن، کشاورزی، نخیلات، پرورش آبزیان و صنایع مختلف پایین دستی از ظرفیت های مهم برخوردار است  و بر اساس سیاست ها و رویکرد استان سرمایه گذاران مورد حمایت و پشتیبانی ویژه قرار می گیرند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر ادامه داد: امسال 2 هزار و 500 واحد نیروگاه انرژی برق خورشیدی خانگی در استان بوشهر راه اندازی می شود و هدف از اجرای این طرح حمایت از مددجویان تحت پوشش نهادهای حمایتی و ایثارگران در نقاط مختلف روستایی این استان است.

وی در آیین تجلیل از ایثارگران اقتصادی استان بوشهر درباره تسهیلات تبصره 16 بیان داشت: در نیمه نخست امسال 300 میلیارد تومان از محل تبصره 16 قانون بودجه به واحدهای صنفی این استان پرداخت شده است که با تفاهم نامه های منعقد شده ابن میزان به بیش از سه هزار میلیارد تومان افزایش می یابد.

باستین با اشاره به اینکه فعالان اقتصادی اکنون رزمندگان این جبهه نبرد به شمار می روند و از همه جهات مورد حمایت و پیشتیبانی قرار دارند، افزود: این تسهیلات با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک هزار میلیارد تومان تسهیلات تولید و اشتغال پرداخت شد

یک هزار میلیارد تومان تسهیلات تولید و اشتغال پرداخت شد