مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مهر 1401 ساعت 19:272022-09-26سياسي

گروه های جهادی نقش مهمی در حل مشکلات مناطق محروم دارند


نماینده ولی فقیه و امام جمعه بوشهر گفت: گروه های جهادی با نگاه انقلابی حسب تخصص هایی که دارند و به دور از بروکراسی های اداری، فرهنگی را در عرصه محرومیت زدایی رقم زده اند که باید برای همگان الگو باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری عصر امروز در نشست با اعضای گروه جهادی افسران ولایت استان بوشهر با تشکر از فعالیت های گروه های جهادی، اظهار داشت: مردم داری اساس مدیریت است و باید سرلوحه کار همه مسئولان قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه بوشهر گفت: شما جهادگران در خط مقدم نگاه مقام معظم رهبری به مردم ویژه محرومین هستید.

وی تصریح کرد: گروه های جهادی با نگاه فرهنگ دینی، انقلابی و دانش بنیانی حضور صادقانه و جهادی در عرصه کار، نگاه مردمی، تلفیق کار عمرانی با فرهنگی و بدون ادعا بودن و نگاه الهی به عنوان الگو شناخته می شوند.

آیت الله صفایی بوشهری با اشاره به حضور گروه های جهادی در روستاها پیشنهاد داد: برای هر روستا شناسنامه ای شامل شناخت مسائل و مشکلات و ظرفیت ها و نقشه راه و رفع این مشکلات و استفاده از ظرفیت ها طراحی و تدوین کنید.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه بوشهر بیان داشت: گروه های جهادی با نگاه انقلابی حسب تخصص هایی که دارند و به دور از بروکراسی های اداری، فرهنگی را در عرصه محرومیت زدایی رقم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروه های جهادی نقش مهمی در حل مشکلات مناطق محروم دارند

گروه های جهادی نقش مهمی در حل مشکلات مناطق محروم دارند