مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مهر 1401 ساعت 19:122022-09-26سياسي

دانشگاهیان در تحقق جهاد تبیین پیشگام باشند


جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: رسالت جامعه دانشگاهی و خصوصا اساتید و دانشجویان جهاد تبیین است، گفت: باید با ابتکار و خلاقیت نسل جوان از حماسه ها و دستاوردهای عظیم انقلاب در بخش های مختلف آگاه شوند و دانشگاه ها رسالت سنگین در این خصوص دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک محمدرضا عسگری بعد از ظهر امروز در آیین تجمع و هوشیاری و در صحنه بودن مردم با شکست سنگین مواجه شدند و البته روی آوردن به دروغ و نیرنگ از شگردهای دیرینه دشمن علیه ملت است و امروز این توطئه با عنوان جنگ شناختی علیه ملت توسط دشمنان در حال انجام است.

جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه اقتدار منطقه ای و مقاومت فعال جمهوری اسلامی دشمنان را عصبانی کرده،گفت: پیروزی های جبهه مقاومت که به برکت انقلاب اسلامی است نقشه های دشمنان را دچار سرنگونی کرده و به شدت دچار خطای محاسباتی شده و لذا دشمن پس از شکست های متعدد تاکتیک خود را عوض کرده و رو به جنگ ترکیبی علیه ملت آورده است.

عسگری با اشاره به اینکه ملت ایران پیرو مکتب عاشورا و نهضت امام حسین(ع) است، افزود: مقابله با انحراف و عمل به امر به معروف و نهی از منکر از اهداف مهم قیام عاشورا است و انقلاب اسلامی هم با این اهداف شکل گرفته و لذا این مسئله باید در جامعه همواره تقویت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاهیان در تحقق جهاد تبیین پیشگام باشند

دانشگاهیان در تحقق جهاد تبیین پیشگام باشند