مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مهر 1401 ساعت 17:222022-09-26سياسي

مردم از هر طبقه و جنسیتی پای تمامیت ارضی، استقلال و حاکمیت کشور ایستاده اند


وزارت کشور با صدور بیانیه ای از حضور میلیونی مردم در اجتماع بزرگ امت رسول الله (ص) که در محکومیت اغتشاشگران اخیر برگزار شد تقدیر کرد.

مردم ایران اسلامی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، ایران برای جلوگیری از نضج حرکت های استقلال طلبانه و آزادی خواهانه در منطقه و جهان است.

در بیانیه وزارت کشور آمده است: از این رو در تحلیل علت دشمنی همه جانبه معاندان نظام مقدس جمهوری اسلامی بایستی بیش از هر چیز به آرمان و گفتمان دینی و مردمی این نظام توجه داشت که دشمن تلاش دارد با بهره گیری از ایادی منطقه ای و جریان های نفاق، مانع از شکوفایی هر چه بیشتر آن شود.

این بیانیه ادامه می دهد: حمایت از اغتشاشگران طی روزهای اخیر پرده جدیدی از دسیسه های دشمن برای برهم زدن استوانه های امنیت و آرامش داخلی در کشور بود که البته این بار هم با جهل و ناآگاهی نسبت به ظرفیت های مردمی نظام جمهوری اسلامی ایران و این باور که مردم پایه و محور امنیت در این نظام هستند؛ با شکست مواجه شد.

وزارت کشور در بیانیه خود اضافه می کند: مردم غیور و انقلابی همچون همیشه با حضور حماسی و شجاعانه در صحنه میدان، خط بطلانی بر نقشه های شوم و فریبنده دشمن کشیدند و امنیت و ثبات داخلی در کشور را استحکام بخشیدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم از هر طبقه و جنسیتی پای تمامیت ارضی، استقلال و حاکمیت کشور ایستاده اند

مردم از هر طبقه و جنسیتی پای تمامیت ارضی، استقلال و حاکمیت کشور ایستاده اند