مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مهر 1401 ساعت 10:522022-09-26سياسي

امام جمعه سمنان: خاطرات رزمندگان دفاع مقدس جمع آوری شود


نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: خاطرات رزمندگان دفاع مقدس به عنوان درس ها و عبرت هایی قابل استفاده است که باید جمع آوری شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان صبح امروز به مناسبت هفته دفاع مقدس در محفل خاطره گویی پیشکسوتان دفاع مقدس در شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان اظهار کرد: خداوند به مجاهدانی که در راهش پیکار می کنند، افتخار می کند و رزمندگانی که باقی ماندند، بسیار ارزشمند هستند.

وی با اشاره به اینکه خاطرات رزمندگان به عنوان درس ها و عبرت هایی قابل استفاده است، گفت: هشت سال دفاع مقدس، یک خاطره تاریخی در ذهن ما نیست که تمام شود؛ بلکه درس هایی است که امروز باید آنها را سرمشق قرار دهیم.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان بیان کرد: همه آنهایی که جنگ را درک کردند، راویانی هستند که باید این درس ها و عبرت ها را برای نسل جدید بازگو کنند و در راستای احیای این فرهنگ اهتمام ورزند و ارزش های دفاع مقدس را برای نوجوانان و جوانان تبیین کنند.

مطیعی خاطرنشان کرد: درس آموزی و عبرت گیری، حفظ و صیانت این درس ها و تبیین ارزش های دفاع مقدس که موجب شده تا این انقلاب همچون درختی تنومند شود، باید به فرزندان و خانواده ها انتقال یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه سمنان: خاطرات رزمندگان دفاع مقدس جمع آوری شود

امام جمعه سمنان: خاطرات رزمندگان دفاع مقدس جمع آوری شود