مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مهر 1401 ساعت 10:322022-09-26اقتصادي

جزییات پرداخت 1167 هزار میلیارد تومان تسهیلات به بخش صنعت و معدن توسط بانک ها


برپایه این تفاهم نامه، پرداخت 933 هزار میلیارد تومان سرمایه در گردش و 234 هزار میلیارد تومان سرمایه ثابت به بخش صنعت و معدن توسط بانک ها در سال 1401 هدفگذاری شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک اقتصادی، در راستای تحقق اهداف شعار سال مبنی بر حمایت از تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین و همچینن به منظور تقویت راهکار های تامین سرمایه در گردش تولید که در دیدار رییس جمهور و اعضای هیات دولت با رهبر معظم انقلاب در هشتم شهریورماه مورد تاکید معظم له قرار گرفت و همچنین در ادامه سیاست های دولت سیزدهم درباره ارتقاء و بهبود شیوه های تامین مالی تولید و هدایت منابع و اعتبارات به سمت فعالیت های مولد در جهت رشد تولید، برنامه هایی در 22 بند مورد توافق وزرای اقتصاد و صمت و رییس کل بانک مرکزی قرار گرفت و مقرر شد تا همه اقدام های لازم بر اساس تفاهم نامه، مورد اجرا و پیگیری قرار گیرد.

همچنین مقرر شد کمیته ای متشکل از معاونان دستگاه های مذکور تشکیل شده و به صورت مستمر روند اجرای اقدامات تفاهم نامه را پیگیری و نظارت کند.

این تفاهم نامه در راستای تعیین حدود اعتبارات مورد نیاز بخش صنعت و معدن و تامین مالی از مسیر توسعه ابزار های تامین مالی جدید است.

طبق این تفاهم نامه، هدف گذاری پرداخت تسهیلات به بخش صنعت و معدن توسط بانک ها در سال 1401 به میزان 933 هزار میلیارد تومان برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات پرداخت 1167 هزار میلیارد تومان تسهیلات به بخش صنعت و معدن توسط بانک ها

جزییات پرداخت 1167 هزار میلیارد تومان تسهیلات به بخش صنعت و معدن توسط بانک ها