مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مهر 1401 ساعت 10:322022-09-26ورزشي

انتخاب یک ایرانی به عنوان دبیرکل فدراسیون بین المللی ساواته


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، همزمان با برگزاری مسابقات جهانی ساواته (بوکس فرانسوی) به میزبانی میلان - ایتالیا، مجمع عمومی فدراسیون بین المللی ساواته (FISav) با هدف برگزاری انتخابات هیئت رییسه، - مجمع عمومی فدراسیون بین المللی ساواته برگزار شد و در پایان یک ایرانی به عنوان دبیرکل این فدراسیون بین المللی انتخاب شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، همزمان با برگزاری مسابقات جهانی ساواته (بوکس فرانسوی) به میزبانی میلان - ایتالیا، مجمع عمومی فدراسیون بین المللی ساواته (FISav) با هدف برگزاری انتخابات هیئت رییسه، رییس، نواب رییس، دبیرکل و مسئولان کمیسیون های مختلف با برگزار و رای گیری در خصوص کاندیداهای هر بخش انجام پذیرفت.

بر اساس این گزارش، در پایان مجمع انتخاباتی FISav، پس از انتخاب اعضای هیئت رییسه، با رای کامل اعضای مجمع جولی گابریل در مسئولیت خود به عنوان رییس فدراسیون بین المللی ساواته ابقاء شد.

همچنین به پیشنهاد رییس فدراسیون بین المللی ساواته و رای قاطع اعضا، حمیدرضا حصارکی نماینده ساواته ایران و رییس کنفدراسیون ساواته آسیا، پس از ابقاء در مسئولیت خود به عنوان عضو هیئت رییسه FISav، به سمت دبیرکلی فدراسیون بین المللی ساواته منصوب شد، ضمن اینکه ژوئل دومژ رییس فدراسیون ساواته فرانسه و ژیل لودویگو نیز به عنو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب یک ایرانی به عنوان دبیرکل فدراسیون بین المللی ساواته

انتخاب یک ایرانی به عنوان دبیرکل فدراسیون بین المللی ساواته