مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مهر 1401 ساعت 14:422022-09-25سياسي

تغییر مسیر در بزرگترین اجتماع رضوی جنوب کشور/ پیاده روی تا قدمگاه خورشید


فرماندار بهبهان از تغییر مسیر در پیاده روی قدمگاه امام رضا(ع)شهرستان بهبهان که هر ساله در روز شهادت امام رضا برگزار می گردد خبر داد.

- رستم عیدی پور فرماندار بهبهان در گفت و گو با خبرنگار فارس در بهبهان اظهار کرد: سنت حسنه پیاده روی مردم شهرستان دارالمومنین بهبهان امام رضا(ع) با عنوان تا قدمگاه خورشید در روز شهادت این امام بزگوار برگزار می گردد، دارای قدمت و سابقه طولانی است که نشان از عرض ارادت و علاقه مردم بهبهان به اهل بیت (ع) است.

  وی افزود: بعد از چندین سال به علت محدودیت های کرونایی که قادر به برگزاری این اجتماع باشکوه نبوده ایم، امسال نیز با توجه به گرمای هوا و طولانی بودن مسیر پیاده روی و همچنین فراهم نبودن زیرساخت لازم برای خدمات رسانی به شهروندان در طول مسیر پیرو نظر اعضای ستاد اجرای مراسمات مذهبی شهرستان امسال مسیر پیاده روی به قدمگاه امام رضا(ع) واقع در روستای قدمگاه امام رضا تغییر می یابد.

رستم عیدی پور تشریح کرد: امام رضا (ع) در شهرستان بهبهان دارای سه قدمگاه می باشد، قدمگاه واقع در مسجد ارجان قدیم یا مسجد قدمگاه، قدمگاه مقوم واقع در خیابان عدالت در کوچه کناری مسجد سید فقیه و قدمگاه دیگر واقع در خیابان شهیدآباد می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر مسیر در بزرگترین اجتماع رضوی جنوب کشور/ پیاده روی تا قدمگاه خورشید

تغییر مسیر در بزرگترین اجتماع رضوی جنوب کشور/ پیاده روی تا قدمگاه خورشید