مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مهر 1401 ساعت 13:122022-09-25سياسي

اهتزاز پرچم مقاومت در مدرسه


در بیانیه کانون تربیت اسلامی به مناسبت هفته دفاع مقدس آمده است: بی تردید ملتی که می خواهد از استقلال و عزت خویش صیانت نماید، نمی تواند به ایثارگری های نسل های گذشته بسنده کند بلکه باید پرچم مقاومت و دفاع از ایران اسلامی از نسل گذشته به نسل آینده انتقال یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، در بیانیه کانون تربیت اسلامی به مناسبت هفته دفاع مقدس آمده است: حوادث و آشوب هایی که در این روزها در برخی از شهرها مشاهده می شود حکایت از آن دارد که دشمنان ایران چه سرمایه گذاری سنگینی برای هویت زدایی از نسل آینده ما می کنند و چه برنامه هایی برای تربیت آنان بر اساس الگوی نظام سلطه جهانی و نهایتاً تقابل با جمهوری اسلامی ایران دارند.

 البته باید به این واقعیت نیز اعتراف کرد که تاکنون برای مصونیت بخشی نوجوانان و جوانان در مقابل تهدیدهای دشمن آن چنان که باید از ظرفیت های عظیم ملی و اسلامی مان بهره نگرفته ایم و نتوانسته ایم نسل های بعدی را از دستاوردهای مقاومت چهل ساله و به ویژه حقایق دوران مقدس به عنوان برهه ای درخشان و تأثیرگذار آگاه سازیم.

رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانات اخیر خود به مناسبت سالروز دفاع مقدس بر روایت صحیح و دقیق این فصل شورانگیز و هیجان آور از تاریخ ایران به نسل جوان و در سال های دفاع مقدس همراه با دانش آمو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهتزاز پرچم مقاومت در مدرسه

اهتزاز پرچم مقاومت در مدرسه