مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مهر 1401 ساعت 13:122022-09-25بين الملل

تاکید راب مالی بر ادامه تلاش های آمریکا برای تشدید اوضاع در ایران


ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امورخارجه ایران روز شنبه در واکنش به اقدام اخیر دولت آمریکا درخصوص برخی تحریم های ایران در حوزه ارتباطات در صفحه توییتر خود نوشت: - تاکید راب مالی بر ادامه تلاش های آمریکا برای تشدید اوضاع در ایران ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امورخارجه ایران روز شنبه در واکنش به اقدام اخیر دولت آمریکا درخصوص برخی تحریم های ایران در حوزه ارتباطات در صفحه توییتر خود نوشت: آمریکا همواره در پی تضعیف امنیت و ثبات ایران بوده - و البته ناکام مانده است.

در ادامه تلاش های واشنگتن برای دامن زدن به ناآرامی ها در کشورمان نماینده آمریکا در امور ایران ادعاهایی را علیه نحوه برخورد با افراد حاضر در این ناآرامی ها مطرح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، راب مالی نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران با انتشار پیامی در حساب کاربری خود در توییتر به اظهارات روز گذشته سخنگوی وزارت امورخارجه کشورمان که از تلاش های پیگیر و ناکام آمریکا برای تضعیف امنیت و ثبات ایران سخن گفته بود، واکنش نشان داد.

ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امورخارجه ایران روز شنبه در واکنش به اقدام اخیر دولت آمریکا درخصوص برخی تحریم های ایران در حوزه ارتباطات در صفحه توییتر خود نوشت : آمریکا همواره در پی تضعیف امنیت و ثبات ایران بوده - و البته ناکام مانده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید راب مالی بر ادامه تلاش های آمریکا برای تشدید اوضاع در ایران

تاکید راب مالی بر ادامه تلاش های آمریکا برای تشدید اوضاع در ایران