مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مهر 1401 ساعت 12:222022-09-25سياسي

تجمع بزرگ مردم تهران ساعت 16 در میدان انقلاب


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: تجمع اعتراضی مردم مومن و انقلابی تهران نسبت به هتک حرمت های اخیر امروز (یک شنبه) از ساعت 16 در میدان انقلاب تهران با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین حاجی علی اکبری رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحسن محمودی از برگزاری تجمع اعتراضی مردم مومن و انقلابی تهران نسبت به هتک حرمت های اخیر خبر داد و گفت: این تجمع با حضور هیئات مذهبی، مجامع قرآنی و اقشار مختلف مردم از ساعت 16 امروز یکشنبه 3 مهر 1401 در میدان انقلاب تهران برگزار می شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران خاطر نشان کرد: سخنران این مراسم حجت الاسلام حاجی علی اکبری ، رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور و امام جمعه موقت تهران خواهد بود.

این مسئول از همه اقشار مردم دعوت کرد که با حضور در این تجمع، مهر باطل دیگری بر فعالیت های اغتشاشگران بکوبند.

وی افزود: پنج شنبه در بسیاری از مناطق کشور و جمعه در سراسر کشور شاهد تجمع و راهپیمایی اعتراض آمیز مردم همیشه در صحنه بودیم، اما امروز نیز مجدد مردم انقلابی تهران تجمع خواهند کرد، تا نسبت به اغتشاشگران ابراز انزجار کرده و حمایت قاطع خود را از راه نورانی انقلاب اسلامی و ولایت نشان دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجمع بزرگ مردم تهران ساعت 16 در میدان انقلاب

تجمع بزرگ مردم تهران ساعت 16 در میدان انقلاب