مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مهر 1401 ساعت 11:572022-09-25سياسي

ائمه جماعات مساجد تهران، مردم را به حضور در اجتماع امت رسول الله (ص) دعوت کردند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ائمه جماعات مساجد استان تهران در بیانیه ای در پی هجمه ها و هنجار شکنی های اخیر که از سوی دشمنان نظام و انقلاب اسلامی انجام شد از مردم برای حضور در «اجتماع بزرگ امت رسول الله (ص)» که ساعت 4 بعد از ظهر امروز (سوم .

- ائمه جماعات مساجد تهران، مردم را به حضور در اجتماع امت رسول الله (ص) دعوت کردند ائمه جماعات مساجد استان تهران در بیانیه ای از مردم برای حضور در اجتماع بزرگ امت رسول الله (ص) دعوت کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ائمه جماعات مساجد استان تهران در بیانیه ای در پی هجمه ها و هنجار شکنی های اخیر که از سوی دشمنان نظام و انقلاب اسلامی انجام شد از مردم برای حضور در اجتماع بزرگ امت رسول الله (ص) که ساعت 4 بعد از ظهر امروز (سوم مهر) در میدان انقلاب اسلامی برگزار می شود، دعوت کردند.

در این بیانیه آمده است:بسم الله الرّحمن الرّحیم یُخَادِعُونَ ٱللَّهَ وَٱلَّذِینَ ءَامَنُوا وَمَا یَخدَعُونَ إِلَّا أَنفُسَهُم وَمَا یَشعُرُونَ سوره بقره آیه 9دشمنان خبیث و قسم خورده اسلام و نظام مقدّس جمهوری اسلامی به بهانه همدردی با درگذشت یک بانوی محترم هموطن، یکبار دیگر با استفاده از تمام ظرفیتِ منحوس خود به میدان آمده و به مقدّسات و آرمان های متعالی ملّت رشید و سرافراز ایران اسلامی اهانت کردن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ائمه جماعات مساجد تهران، مردم را به حضور در اجتماع امت رسول الله (ص) دعوت کردند

ائمه جماعات مساجد تهران، مردم را به حضور در اجتماع امت رسول الله (ص) دعوت کردند