مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مهر 1401 ساعت 11:272022-09-25سياسي

پیکر شهید دفاع مقدس در بیرجند تشییع شد


پیکر شهید حسین یوسفی هریوند از شهدای دفاع مقدس روز یکشنبه همزمان با سالروز رحلت پیامبر اسلام(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) با حضور قشرهای مختلف مردم و مسوولان در بیرجند تشییع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، پیکر مطهر این شهید والامقام که سال 62 در عملیات خیبر به شهادت رسیده، بعد از 39 سال در عملیات تفحص شناسایی شده است.

 پیکر این شهید با حضور اقشار مختلف مردم، استاندار خراسان جنوبی، نماینده ولی فقیه در استان، فرمانده انتظامی استان، فرماندهان نظامی و انتظامی، خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران از میدان شهدای بیرجند تا قطعه یک گلزار شهدا تشییع شد.

تشییع کنندگان پیکر شهید در این مسیر با شعارهای حسین حسین شعار ماست، شهادت افتخار ماست ، ایران پر از شهیده، فتنه جواب نمی ده ، مرگ بر آشوبگر و مرگ بر فتنه گر حرکات هنجارشکنانه اخیر و توهین به مقدسات اسلامی را محکوم کردند.

 شعارهای آتش به اختیاریم از فتنه گر بیزاریم ، ای صهیونیزیم حیا کن کردستان را رها کن و کُرد غیور ایران، دشمن جیره خواران از دیگر شعارهای مردم شهیدپرور بیرجند در این مراسم در محکومیت اقدامات خرابکارانه اخیر و خلاف نظم و امنیت عمومی بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیکر شهید دفاع مقدس در بیرجند تشییع شد

پیکر شهید دفاع مقدس در بیرجند تشییع شد