مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مهر 1401 ساعت 09:122022-09-25سياسي

ورود روزانه 19 هزار زائر با قطار به مشهد


در دهه پایانی صفر روزانه 38 هزار زائر با 74 رام قطار به صورت رفت و برگشت در مسیر مشهد تردد می کنند، لذا در این ایام هر روز 19 هزار نفر از طریق ریلی وارد مشهد می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی راه آهن خراسان رضوی، مصطفی نصیری مدیر کل راه آهن خراسان گفت: از روز جمعه، یکم مهرماه با افزوده شدن چهار رام قطار فوق العاده رفت و برگشت در مسیر مشهد-تهران، شمار قطارهای فعال در این مسیر به 74 رام رسید.

وی گفت: دیروز نیز بر اساس درخواست فرمانداری های محلی یک رام قطار محلی از ایستگاه نقاب شهرستان جوین، 550 زائر و اعضای کاروانهای عزادارای را به مقصد مشهد منتقل کرد.

مدیر کل راه آهن خراسان اظهار کرد: در سالروز شهادت امام رضا(ع)، 30 صفر با توجه به حجم انبوه زائران پیاده ای که قصد بازگشت به شهرهای خود را دارند، پیش بینی لازم برای راه اندازی قطارهای محلی به مقاصد شهرهای سرخس، نیشابور، فیروزه، خوشاب، جوین و جغتای در حال انجام است.

نصیری تصریح کرد: پس از ماه صفر با توجه به پیش بینی تداوم بازگشت مسافران به شهرهایشان قطارهای فوق العاده تا 10 مهر ماه به کار خود ادامه خواهند داد.

انتهای پیام/ 


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود روزانه 19 هزار زائر با قطار به مشهد

ورود روزانه 19 هزار زائر با قطار به مشهد