مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مهر 1401 ساعت 23:422022-09-24سياسي

ابلاغ تفسیر ماده 11 قانون رسیدگی به تخلفات و جرائم در آزمون سراسری


نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی اول شهریور در جریان بررسی طرح استفساریه ماده (11) قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمون های سراسری، - نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی اول شهریور در جریان بررسی طرح استفساریه ماده (11) قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمون های سراسری، با کلیات و جزییات این استفساریه با 148 رأی موافق، 41 رأی مخالف و 11 رأی ممتنع از مجموع 222 نماینده حاضر در صحن موافقت کردند.

رییس جمهور قانون تفسیر ماده 11 قانون رسیدگی به تخلفات و جرائم در آزمون سراسری را برای اجرا به وزارتخانه های آموزش و پرورش، علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ابلاغ کرد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا،  محمد باقر قالیباف 22 شهریور در نامه ای به آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهور نوشت: در اجرای اصل یکصد و بیست و سوم (123) قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران قانون تفسیر ماده (11) قانون رسیدگی به تخلفات و جرائم در آزمون های سراسری که با عنوان طرح به مجلس شورای اسلامی، تقدیم شده بود، با تصویب در جلسه علنی روز 1401/6/1 و تأیید شورای محترم نگهبان به پیوست ابلاغ می شود.

  نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی اول شهریور در جریان بررسی طرح استفساریه ماده (11) قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمون های سراسری، با کلیات و جزییات این است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابلاغ تفسیر ماده 11 قانون رسیدگی به تخلفات و جرائم در آزمون سراسری

ابلاغ تفسیر ماده 11 قانون رسیدگی به تخلفات و جرائم در آزمون سراسری