مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مهر 1401 ساعت 23:022022-09-24سياسي

اجتماع بزرگ امت رسول الله در اعتراض به اغتشاش گران در مازندران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، اجتماع بزرگ امت رسول الله در اعتراض به اقدامات هنجارشکننده اخیر برگزار می شود، این اجتماع ساعت 10 روز یک شنبه سوم مهر ماه امسال در میدان امام حسین(ع) خواهد بود.

حجت الاسلام یوسف یوسف پور رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران در این باره با بیان اینکه، در محکومیت و پاسخ به اهانت قرآن کریم، مساجد و پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در حوادث اخیر و اغتشاشات به وجود آمده همزمان با سالروز رحلت حضرت رسول اکرم(س) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) راهپیمایی هیأت های مذهبی در سراسر استان برگزار می شود.

وی با اعلام اینکه راهپیمایی عزاداری 28 صفر در سراسر استان مازندران برگزار می شود،گفت:  مسیر راهپیمایی عزاداران از بقاع متبرکه امامزادگان، مساجد مهم همچون مسجد جامع ، گلزار شهدا به سمت میادین شهر انجام می شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با بیان اینکه مردم مازندران پس از اقامه نماز عبادی جمعه با برگزاری راهپیمایی خودجوش، اقدامات آشوب گران و حرکات هنجارشکن اخیر را محکوم کردند و حضور باشکوهی به نمایش گذاشتند، افزود: امیدواریم فردا نیز حضور پر شور و شعور خود جنایت کاران را به خوبی محکوم کرده و بتوانند از مقدسات اسلام و انقلاب اسلامی پاسداری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجتماع بزرگ امت رسول الله در اعتراض به اغتشاش گران در مازندران

اجتماع بزرگ امت رسول الله در اعتراض به اغتشاش گران در مازندران