مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مهر 1401 ساعت 22:322022-09-24سياسي

آمادگی هلند برای توسعه مناسبات با ایران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در حاشیه هفتاد و هفتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک با «ووپکه هوکسترا» وزیر امور خارجه هلند دیدار و درباره آخرین وضعیت روابط دوجانبه و برخی .

- وزیر خارجه هلند در دیدار با امیرعبداللهیان ضمن ابراز امیدواری نسبت به حصول توافق در وین، بر آمادگی کشورش برای توسعه مناسبات با ایران تأکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در حاشیه هفتاد و هفتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک با ووپکه هوکسترا وزیر امور خارجه هلند دیدار و درباره آخرین وضعیت روابط دوجانبه و برخی مسائل مورد اهتمام مشترک گفت وگو کرد.

امیرعبداللهیان در این دیدار بر لزوم تلاش دو کشور برای توسعه و گسترش هر چه بیشتر روابط و مناسبات اقتصادی فیمابین تأکید کرد و اظهار داشت: انتظار می رود مناسبات اقتصادی فیمابین به ویژه در حوزه های شرکت های دانش بنیان، کشاورزی، بندری و گردشگری از تحرک رو به رشدی برخوردار شود.

رییس دستگاه سیاست خارجی کشورمان با برشمردن ابتکارات جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات وین تأکید کرد: ایران برای رسیدن به توافق پایدار جدی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی هلند برای توسعه مناسبات با ایران

آمادگی هلند برای توسعه مناسبات با ایران