مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مهر 1401 ساعت 22:272022-09-24بين الملل

آماده باش در کره جنوبی در پی احتمال آزمایش موشکی کره شمالی


مقامات کره جنوبی از آماده باش و رصد دقیق تحولات نظامی در کره شمالی و احتمال شلیک موشک بالستیک زیردریایی این کشور همسایه خبر دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، مقامات کره جنوبی روز شنبه اعلام کردند که برای شلیک احتمالی موشک بالستیک زیردریایی کره شمالی در حالت آماده باش هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری یونایتدپرس به نقل از خبرگزاری یونهاپ ارتش کره جنوبی از بروز نشانه هایی مبنی بر آمادگی پیونگ یانگ در پرتاب احتمالی یک موشک بالستیک در سواحل شرقی خود  خبر داده است.

یک مقام نظامی  کره جنوبی گفت: ما از نزدیک تاسیسات و فعالیت های مرتبط با موشک های کره شمالی را زیر نظر داریم و وضعیت آمادگی کامل را حفظ می کنیم.

 به گفته این مقامات، یون سوک یول رییس جمهور کره جنوبی پس از اطلاع رسانی روز جمعه هنگام بازگشت از سفرهای خود به انگلیس، ایالات متحده و کانادا، وضعیت را زیر نظر گرفته است.

در تحولی دیگر، ناو هواپیمابر یو اس اس رونالد ریگان آمریکا روز جمعه وارد شهر بندری بوسان در کره جنوبی شد تا رزمایش مشترکی را با نیروی دریایی این کشور برای نمایش قدرت نظامی و بازدارندگی گسترده برابر تهدید فزاینده اتمی کره شمالی انجام دهد.

این در حالی است که کره شمالی همواره استقرار ارتش آمریکا و همچنین رزمایش های مشترک را به عنوان تمرین برای جنگ و شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش در کره جنوبی در پی احتمال آزمایش موشکی کره شمالی

آماده باش در کره جنوبی در پی احتمال آزمایش موشکی کره شمالی