مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مهر 1401 ساعت 21:522022-09-24سياسي

رییس پدافند غیرعامل: دشمن یک جنگ سایبری زیرساختی علیه ما آغاز کرده


سردار غلامرضا جلالی با بیان اینکه حوادث اخیر را می توان در سه بعد اعتراض اجتماعی، غائله امنیتی و حملات علیه زیرساخت ها تفکیک کرد، گفت: چه طور می توان باور کرد کسی که چادر از سر یک زن مسلمان ایرانی می کشد، - سردار غلامرضا جلالی با بیان اینکه حوادث اخیر را می توان در سه بعد اعتراض اجتماعی، غائله امنیتی و حملات علیه زیرساخت ها تفکیک کرد، گفت: چه طور می توان باور کرد کسی که چادر از سر یک زن مسلمان ایرانی می کشد، جزو مدافعین و طرفداران حقوق زنان باشد.

رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور با تفکیک حوادث اخیر به سه لایه اعتراضی، امنیتی و حملات زیرساختی، اظهار داشت: متاسفانه شاهد هستیم که به نام مردم به زیرساخت های خدمات رسان به مردم حمله می شود.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، سردار غلامرضا جلالی رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور در گفت وگویی با اشاره به حوادث اخیر کشور گفت: بخشی از بدنه اجتماعی کشور نسبت به نوع عملکرد و نحوه مواجهه نیروی انتظامی در موضوع مقابله با بدحجابی نظرات و دیدگاه هایی دارند که قطعا در یک فضای آرام و به دور از هیاهو می توان در خصوص آن اعلام نظر کرد.

  وی با اشاره به اینکه موضوع پاسداشت هویت دینی و مقابله با مفاسد اخلاقی به ویژه در بعد اجتماعی راهبرد و سیاست اصلی نظام است، خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی قصور و کوتاهی ها در بخش ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس پدافند غیرعامل: دشمن یک جنگ سایبری زیرساختی علیه ما آغاز کرده

رییس پدافند غیرعامل: دشمن یک جنگ سایبری زیرساختی علیه ما آغاز کرده