مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مهر 1401 ساعت 21:322022-09-24سياسي

بازداشت قاضی و وکیل قلابی در قشم


رییس کل دادگستری هرمزگان از صدور کیفرخواست برای دو برادر که با جعل عنوان قاضی و وکیل دادگستری از مردم کلاهبرداری کرده بودند در دادسرای عمومی و انقلاب قشم خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمیزان، مجتبی قهرمانی در تشریح جزییات این خبر اظهار کرد: با شکایت تعدادی از ساکنین جزیره قشم از دو برادر که با جعل عنوان و معرفی خود به عنوان قاضی و وکیل دادگستری با سوءاستفاده از نام برخی قضات عالی رتبه و همچنین استفاده از لوگوی قوه قضاییه مبادرت به کلاهبرداری کرده بودند این موضوع به صورت ویژه توسط دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قشم مورد رسیدگی قرار گرفت و برای دستگیری افراد مورد نظر، دستورات لازم صادر شد.

قهرمانی تصریح کرد: پس از دستگیری این دو برادر مشخص شد بر اساس مدارک موجود در پرونده و بنابر اظهارات شاکی ها و مالباختگان، متهم اصلی این پرونده که به دروغ خود را به عنوان قاضی عالیرتبه معرفی کرده بود، علاوه بر داشتن سابقه کیفری از افراد حرفه ای و دارای روابط اجتماعی کاذب است که با استفاده از سادگی برخی از مراجعین و ظاهرسازی مبادرت به ارتکاب جرم کرده است.

وی ادامه داد: این متهم فقط در یک پرونده با این ادعا که می تواند حکم صادر شده را در مراجع عالی قضایی نقض کند، 370 میلیون تومان از افراد مختلف کلاهبرداری کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت قاضی و وکیل قلابی در قشم

بازداشت قاضی و وکیل قلابی در قشم