مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مهر 1401 ساعت 20:422022-09-24سياسي

مقابله جدی با عاملان ایجاد آشوب ضروری است


رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی کردستان مقابله جدی با فتنه ها و عاملان ایجاد آشوب و فتنه در کشور را ضروری عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حجت الاسلام سیدمحمد سادات عصر امروز در دیدار شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی کردستان با فرمانده سپاه بیت المقدس، ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و تسلیت رحلت پیامبر اسلام (ص) هفته دفاع مقدس بهترین فرصت برای بیان حماسه ها و دلیرمردی های رزمندگان دانست.

وی همچنین ضمن تسلیت به فوت مرحومه مهسا امینی گفت: در پی فوت وی بهانه و فضایی در کشور بوجود آمد که منجر به هتک حرمت به مقدسات دینی و ناامنی در کشور شد.

رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی کردستان یادآور شد: فتنه عظیم و کودتای فرهنگی سیاسی باید با بصیرت و دوراندیشی تبیین شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان گفت: برون رفت از مشکلات و بحران های کشور نیازمند حضور نیروهای انقلابی در عرصه است.

وی مقابله جدی با فتنه ها و عاملان ایجاد آشوب و فتنه در کشور را ضروری برشمرد و گفت: خنثی کردن این بحران ها نیازمند برگزاری نشست های بصیرتی و برنامه های مذهبی است.

تشکیل قرارگاه برای نیروهای انقلابی ضروری است دبیر جمنا استان کردستان نیز تشکیل قرارگاه برای نیروهای انقلابی را ضروری دانست و بر بهره گیری از نیروهای ارزشی و انق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقابله جدی با عاملان ایجاد آشوب ضروری است

مقابله جدی با عاملان ایجاد آشوب ضروری است