مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مهر 1401 ساعت 20:372022-09-24سياسي

قوه قضاییه با اغتشاشگران برخورد قاطع کند


جامعه روحانیت و ائمه جماعات اصفهان با صدور بیانیه ای، اقدامات اخیر اغتشاشگران را محکوم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، جامعه روحانیت و ائمه جماعات اصفهان با صدور بیانیه ای، اقدامات اخیر اغتشاشگران را محکوم کرد.

در ابتدای این بیانیه آمده است: ضمن عرض تسلیت ایام پایانی ماه صفر رحلت جانسوز نبی مکرم اسلام(ص) و شهادت امامین همامین حضرت امام حسن مجتبی و علی بن موسی الرضا(ع) و گرامیداشت هفته دفاع مقدس ،یاد و خاطره امام عظیم الشان راحل و شهدای عزیز را گرامی داشته و با رهبر و مقتدایمان حضرت امام خامنه ای عزیز و آرمانهای انقلاب تجدید پیمان می کنیم.

در ادامه افزوده شده است: تاریخ انقلاب اسلامی مملو ازخباثت ها و کینه توزی های دشمنان قسم خورده خارجی وفریب خوردگان داخلی است که برای ضربه زدن به نظام و میهن اسلامی و دستیابی به اهداف و مقاصد شوم و شیطانی خود از هر فرصت وبهانه ای استفاده کرده اند.

در بخش دیگر این بیانیه تأکید شده است: بحران سازی های منطقه ای وقومی در اوایل پیروزی انقلاب؛ همراهی وحمایت از رژیم بعث  صدام درجنگ تحمیلی هشت ساله؛ فتنه سازی های متعدد پس از دفاع مقدس تروردانشمندان ونخبگان کشور؛ اعمال حسینی، ایستادگی، پیشرفت، موفقیت و دستاوردهای راهبردی اخیر نظام و ملت ایران در عرصه های مختلف به ویژه در حوزه اقتصادی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قوه قضاییه با اغتشاشگران برخورد قاطع کند

قوه قضاییه با اغتشاشگران برخورد قاطع کند