مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مهر 1401 ساعت 20:372022-09-24اجتماعي

ثبت 2 روز هوای پاک برای تهران در مدت 6 ماه


مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با مقایسه روزهای مطلوب و نامطلوب نیمه نخست سال 1400 و 1401 خاطرنشان کرد: در سال جاری بیش از  48 درصد روزها در شرایط نامطلوب قرار داشتند در صورتی که این نسبت در سال گذشته تنها 17 درصد بود.

- مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با استناد به اطلاعات ایستگاه های سنجش آلودگی هوا گفت: طی شش ماه نخست سال جاری، کیفیت هوای تهران دو روز در شرایط پاک و 94 روز در شرایط قابل قبول قرار داشت، ضمن اینکه 79 روز شرایط ناسالم برای گروه های حساس، هشت روز شرایط ناسالم، یک روز شرایط بسیار ناسالم و دو روز نیز شرایط خطرناک به ثبت رسید.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا سیدمحمدمهدی میرزایی قمی با اعلام اینکه در مدت مشابه سال 1400، کیفیت هوای تهران، یک روز در شرایط ناسالم و 31 روز در شرایط ناسالم برای گروه های حساس قرار داشت، افزود: کیفیت هوای تهران در بقیه روزهای نیمه اول سال گذشته در شرایط مجاز بود.

  وی با اشاره به اینکه طی 186 روز ابتدایی سال جاری،  آلاینده ذرات معلق کوچکتر از 2.

5 میکرون در 53 روز و ذرات معلق کوچکتر از 10 میکرون در 20 روز فراتر از حد مجاز قرار داشتند و آلاینده ازن نیز 47 روز در شرایط نامطلوب بود، اظهارکرد: در بعضی از روزها بیش از یک آلاینده به صورت همزمان در شرایط نامطلوب قرار داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت 2 روز هوای پاک برای تهران در مدت 6 ماه

ثبت 2 روز هوای پاک برای تهران در مدت 6 ماه