مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مهر 1401 ساعت 19:422022-09-24اقتصادي

مشارکت 40 میلیارد تومانی خیرین و بنگاه های اقتصادی در تأمین سلامت مراسم اربعین 1401


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمدجواد حیدری پور، با اشاره به اهمیت مراسم معنوی راهپیمایی اربعین و تامین سلامت زائران، افزود: می دانیم مراسم اربعین به عنوان یک مراسم خودجوش و بین المللی با استفاده از ظرفیت های مختلف اجتماعی، - مدیرکل سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت از مشارکت بی شائبه خیرین و بنگاه های اقتصادی در تأمین سلامت مراسم اربعین حسینی سال 1401 خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمدجواد حیدری پور، با اشاره به اهمیت مراسم معنوی راهپیمایی اربعین و تامین سلامت زائران، افزود: می دانیم مراسم اربعین به عنوان یک مراسم خودجوش و بین المللی با استفاده از ظرفیت های مختلف اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی به منصه ظهور می رسد.

مدیرکل سازمان های مردم نهاد و خیّرین سلامت ضمن پرداختن به ابعاد بین المللی مشارکت مردمی در مراسم اربعین در خارج از مرزهای ایران، افزود: خیّرین، گروه های داوطلب و اقشار مختلفی از دل سوختگان حضرت اباعبدالله (ع) در نقاط مختلف جهان در برپایی و برگزاری باشکوه، باصلابت و سالم اربعین همکاری می کنند.

حیدری پور در ادامه ایران را به عنوان کانون تشیع و شیفتگان خاندان پیامبر در جهان خواند و گفت: ایرانیان با شور و شوقی مضاعف در برپایی این مراسم مشارکت دارند و همواره تلاش کرده اند افزون بر مشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت 40 میلیارد تومانی خیرین و بنگاه های اقتصادی در تأمین سلامت مراسم اربعین 1401

مشارکت 40 میلیارد تومانی خیرین و بنگاه های اقتصادی در تأمین سلامت مراسم اربعین 1401