مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مهر 1401 ساعت 18:422022-09-24سياسي

دانش آموزان درصدد جستجوی شبه افکنی دشمنان باشند


استاندار خراسان شمالی خطاب به دانش آموزان با توجه به شبه افکنی هایی اخیر دشمنان در جامعه گفت: اگر پاسخ سوالی را نمی دانیم دلیل بر مطلب اشتباه نیست لذا شما دانش آموزان درصدد جستجوی پاسخ باشید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان شمالی، محمدرضا حسین نژاد استاندار خراسان شمالی اظهار کرد: دانش آموزان در هفته گرامیداشت دفاع مقدس شهید فهمیده و مدافعان حرم را اسوه و الگو در پیشبرد اهداف تحصیلی خود قرار دهند.

وی با بیان اینکه توجه به مقوله نماز موجب افزایش راندمان مطالعه دانش آموزان خواهد شد، گفت: دانش آموزان برای داشتن کارنامه موفق در پایان سال نماز را بعنوان یک انرژی معنوی در تقویت حافظه و داشتن ذهن پویا در سرلوحه خود قرار دهند.

استاندار خراسان شمالی افزود: توجه به معنویات و طی کردن مسیر خدا موجبات توفیق بیشتر را فراهم می کند.

وی خطاب به دانش آموزان با توجه به شبه افکنی هایی اخیر دشمنان در جامعه بیان داشت: اگر پاسخ سوالی را نمی دانیم دلیل بر مطلب اشتباه نیست لذا شما دانش آموزان درصدد جستجوی پاسخ باشید.

حسین نژاد در ادامه تاکید کرد: دشمنان با شبه افکنی درصدد تضعیف اعتقادات ما هستند که در این مسیر حملات دشمنان چند بعدی بوده که یکی از این ابعاد ضعف ایمان است لذا دانش آموز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزان درصدد جستجوی شبه افکنی دشمنان باشند

دانش آموزان درصدد جستجوی شبه افکنی دشمنان باشند