مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مهر 1401 ساعت 18:122022-09-24سياسي

آغاز عملیات انهدام مواضع گروهک های تروریستی در اقلیم شمال عراق


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشچو، روابط عمومی نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه ای از آغاز عملیات یگان های قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) این نیرو برای انهدام مواضع گروهک های تروریستی و ضد ایرانی وابسته به استکبار جهانی در اقلیم شمال عراق که در روزهای .

- روابط عمومی نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه ای از آغاز عملیات انهدام مواضع گروهک های تروریستی و ضد ایرانی وابسته به استکبار جهانی در اقلیم شمال عراق خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشچو، روابط عمومی نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه ای از آغاز عملیات یگان های قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) این نیرو برای انهدام مواضع گروهک های تروریستی و ضد ایرانی وابسته به استکبار جهانی در اقلیم شمال عراق که در روزهای اخیر با عبور از مرزهای جمهوری اسلامی ایران در شمال غرب کشور برخی پایگاه های مرزی کشورمان را مورد حمله قرار داده اند، خبر داد.

متن اطلاعیه به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم در پی تعرضات روزهای گذشته عوامل گروهک های تروریستی و ضد انقلاب وابسته به استکبار جهانی و لانه کرده در اقلیم شمال عراق مبنی بر عبور از مرزهای جمهوری اسلامی ایران و مورد حمله قرار دادن برخی پایگاه های مرزی کشورمان که با پاسخ قاطع رزمندگان اسلام همراه و با برجا گذاردن تلفات، منجر به فرار تروریست های مهاجم ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات انهدام مواضع گروهک های تروریستی در اقلیم شمال عراق

آغاز عملیات انهدام مواضع گروهک های تروریستی در اقلیم شمال عراق