مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مهر 1401 ساعت 17:522022-09-24سياسي

شهدا واقفان حقیقی جامعه هستند


مدیرکل اوقاف وامور خیریه استان هرمزگان با بیان اینکه شهدا با از خود گذشتگی موجب سربلندی انقلاب اسلامی شدند، گفت: شهدا واقفان حقیقی جامعه هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام والمسلمین حسین مهدیان مدیرکل اوقاف و امور خیریه هرمزگان عصر امروز در آغازین روز دهه وقف در گلزار شهدای شهرستان بندرعباس با اشاره به اینکه شهدا با از خود گذشتگی موجب سربلندی انقلاب اسلامی شدند، اظهار کرد: دفاع مقدس یادآور آغاز جنگ تحمیلی 8 ساله که سبب شد جوانان رشید و عزیزی از ما بگیرد.

وی ادامه داد: امروز دشمن قصد دارد مردم را ناامید و از نظام جدا نماید و آنچه که می تواند این توطئه های شوم را خنثی کند، زنده نگه داشتن حماسه های دفاع مقدس و آشنا نمودن نسل امروز ما با چگونه زندگی کردن و چگونه جنگیدن شهدای والامقام است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان هرمزگان با گرامیداشت دهه وقف وهفته دفاع مقدس افزود: وقف بهترین ذخیره در آخرت برای کسانی است که می خواهند از خود نام جاودانه به جای بگذارند و پرونده اعمال صالحشان را سنگین تر سازند.

مهدیان گفت: وقف را تا زمانی که در قید حیات هستیم، می توانیم انجام دهیم و حتی در برهه ای از تاریخ، شاهد بودیم که وقف جان در دوران انقلاب و قبل و پس از جنگ تحمیلی از سوی شهدای اسلام صورت گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهدا واقفان حقیقی جامعه هستند

شهدا واقفان حقیقی جامعه هستند