مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مهر 1401 ساعت 16:122022-09-24اجتماعي

خدمات رسانی شرکت بهره برداری مترو تهران هم زمان با آغاز سال تحصیلی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه؛ دکتر حامد عباسی نامی گفت: - مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه با اشاره به بازگشایی مراکز آموزشی در ابتدای مهر گفت: با استفاده از تمام ظرفیت های مترو و همکاری همه کارکنان و متخصصان شرکت، تلاش داریم تا در این ایام خدمات رسانی به بهترین نحو ممکن انجام شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه؛ دکتر حامد عباسی نامی گفت: طبق پیش بینی ها با بازگشایی مدارس و مراکز آموزشی در نیمه دوم سال جاری با 30 تا 40 درصد افزایش مسافر در شهر زیرزمینی روبرو خواهیم شد.

در همین راستا برنامه ریزی حرکت قطارها با پایش دوره ای و مستمر آمار میزان مسافر ورودی در خطوط هفت گانه متروی تهران و حومه انجام می پذیرد.

وی با بیان اینکه افزایش ظرفیت خدمات رسانی در نیمه دوم سال در بخش حمل ونقل عمومی سال هاست که موردتوجه بوده تصریح کرد: نظافت، رفع نواقص ایستگاه ها، باجه ها و دستگاه های فروش بلیت، نصب انواع پیام های آموزشی در ایستگاه های مترو و بهسازی مسیر ورود و خروج ایستگاه ها از جمله اقداماتی است که در طرح استقبال از مهر انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات رسانی شرکت بهره برداری مترو تهران هم زمان با آغاز سال تحصیلی

خدمات رسانی شرکت بهره برداری مترو تهران هم زمان با آغاز سال تحصیلی