مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مهر 1401 ساعت 15:272022-09-24پزشكي

لردگان آبی شد


رییس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری گفت: هم اکنون به لحاظ شیوع بیماری کرونا شهرستان کیار در وضعیت نارنجی ، شهرستان های شهرکرد، اردل، بروجن، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی، علی احمدی امروز گفت: طی 24 ساعت گذشته 23 بیمار با علائم بالینی مشکوک به کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی سرپایی و بیمارستانی استان مراجعه داشته اند که از این تعداد 6 بیمار با علائم مشکوک به این بیماری در مراکز درمانی بستری شده اند.

   رییس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری بیان کرد: طی 24 ساعت گذشته نتیجه تست 2 نفر از مراجعه کنندگان در بخش سرپایی و 2 نفر از بستری شدگان مشکوک به کووید_19 در مراکز بیمارستانی استان مثبت قطعی اعلام شد.

   احمدی با اشاره به اینکه خوشبختانه طی شبانه روز گذشته هیچ مورد فوتی ناشی از کرونا در استان گزارش نشده است، افزود: هم اکنون 14 بیمار مثبت قطعی و مشکوک به بیماری کرونا در مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند که از این تعداد 8 نفر مثبت قطعی و مابقی در انتظار پاسخ نتایج آزمایشات برای رد یا تأیید بیماریشان هستند.

   وی اظهار کرد: هم اکنون یک نفر از بیماران با شرایط بحرانی و حال عمومی نسبتاً بد در بخش های مراقبت ویژه مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لردگان آبی شد

لردگان آبی شد