مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مهر 1401 ساعت 15:122022-09-24سياسي

اجرای طرح ملی زیارت خورشید هشتم/ استفاده از ظرفیت اقامتی دستگاهها


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، روح الله محمد حسین زاده مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توسعه ایران گردی و جهان گردی در رابطه با اقدامات این شرکت در ایام پایانی ماه صفر گفت: - مدیرعامل شرکت مادر تخصصی ایران گردی و جهان گردی از انعقاد تفاهم نامه با دستگاه ها در قالب طرح ملی زیارت خورشید هشتم برای استفاده از ظرفیت های اقامتی آن ها خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، روح الله محمد حسین زاده مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توسعه ایران گردی و جهان گردی در رابطه با اقدامات این شرکت در ایام پایانی ماه صفر گفت: زائران بسیاری در ایام پایانی ماه صفر مصادف با شهادت امام رضا علیه السلام به مشهد مقدس سفر می کنند.

امسال هم همه دستگاه ها از جمله وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برای این روز ها و خصوصاً پایان ماه صفر که مصادف با شهادت امام هشتم شیعیان است، برای رفاه حال زائران تدارکات ویژه ای دیده اند.

او با بیان اینکه ستاد برنامه ریزی سفر های زیارتی مشهد مقدس ایجاد شده است، افزود: ضمن حضور در ستاد تسهیلات سفر های کشور سعی شده در حد امکان از ظرفیت های سایر دستگاه های اجرایی کشور استفاده شود.

حسین زاده با اشاره به انجام هماهنگی های لازم با مدیرکل میراث فرهنگی استان خراسان رضوی، تصریح کرد: همچنین مذاکراتی با مدیران کل میرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح ملی زیارت خورشید هشتم/ استفاده از ظرفیت اقامتی دستگاهها

اجرای طرح ملی زیارت خورشید هشتم/ استفاده از ظرفیت اقامتی دستگاهها