مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مهر 1401 ساعت 15:022022-09-24دانش

عرضه باتری های هیبریدی که 20 سال ضمانت دارند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شرکت زرو امیشنز دولوپمنتز باتری های هیبریدی حاوی نانومواد کربنی ساخته است که بعد از 1800 بار شارژ/دشارژ، - شرکت زرو امیشنز دولوپمنتز باتری های هیبریدی حاوی نانومواد کربنی ساخته است که بعد از 1800 بار شارژ/دشارژ، هنوز 80 درصد ظرفیت اولیه خود را دارا هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شرکت زرو امیشنز دولوپمنتز باتری های هیبریدی حاوی نانومواد کربنی ساخته است که بعد از 1800 بار شارژ/دشارژ، هنوز 80 درصد ظرفیت اولیه خود را دارا هستند.

نسل جدیدی از باتری هایی که قدرتمند هستند، چگالی توان بالاتر و عمر طولانی تری نسبت به باتری های رایج دارند و کاملاً از زباله های زیستی، پلاستیک بازیافتی و فلز قابل بازیافت ساخته شده اند، رقابت سختی را با باتری های لیتیوم یونی معمولی در بازار برای ذخیره سازی انرژی های تجدیدپذیر ایجاد می کنند.

شرکت استرالیایی زرو امیشنز دولوپمنتز (Zero Emissions Developments) در بریزبن، پیشرو در این زمینه است که فناوری ساخت باتری هایی حاوی گرافن را به روشی بدون انتشار گاز گلخانه ای توسعه داده است و قرار است صنعت انرژی خورشیدی را با ارائه آن متحول کند.

این فناوری یک راه حل ذخیره انرژی پایدار، تمیز و قابل اطمینان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه باتری های هیبریدی که 20 سال ضمانت دارند

عرضه باتری های هیبریدی که 20 سال ضمانت دارند