مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مهر 1401 ساعت 14:472022-09-24سياسي

مجموعه خاطرات آزاده دفاع مقدس در کتاب «ارشد سلطنتی» منتشر شد


کتاب «ارشد سلطنتی»، خاطرات سرهنگ پاسدار محمدرضا صدیقی از آزادگان دفاع مقدس، به قلم کرامت یزدانی نویسنده شیرازی، توسط انتشارات پیام آزادگان منتشر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، آزادگان در اردوگاه های رژیم بعث عراق تجربیات تلخی را از سر گذراندند.

آزادگان از منظر بسیاری از علاقه مندان به حوزه فرهنگ مقاومت مصداق شهدای ناطق هستند و خوشبختانه درباره این گروه هرسال کتاب های متعددی چاپ می شود و سال به سال نیز به لیست آثار این حوزه افزوده می شود.

به مناسبت هفته دفاع مقدس، کتاب ارشد سلطنتی ، مجموعه خاطرات آزاده و جانباز دفاع مقدس، سرهنگ پاسدار محمدرضا صدیقی، از آزادگان عزیز استان یزد، به قلم کرامت یزدانی، نویسنده و مترجم شیرازی در 550 صفحه، توسط انتشارات پیام آزادگان منتشر شده است.

ارشد سلطنتی، روایت سرهنگ پاسدار محمدرضا صدیقی آزاده یزدی، یکی از فرماندهان تیپ 18 الغدیر یزد است و مصاحبه و نگارش زخمی به اسارت درآمد.

این آزاده سال های اسارت خود را در اردوگاه های رمادی 3 (کمپ 9)، عنبر (الانبار یا کمپ 8) و تکریت 17 سپری کرد.

بی تردید اسارت سرنوشت تلخی است که ناگزیر در پرونده بعضی از مردان جنگی نوشته می شود، اما آنها که رنج اسارت و زخم تیروترکش را هم زمان تحمل می کنند، به بقین از جنس دیگری هستند و قهرمان این کتاب در زمره همین صابر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجموعه خاطرات آزاده دفاع مقدس در کتاب «ارشد سلطنتی» منتشر شد

مجموعه خاطرات آزاده دفاع مقدس در کتاب «ارشد سلطنتی» منتشر شد