مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مهر 1401 ساعت 14:372022-09-24اقتصادي

درآمد16 میلیارد تومانی موقوفات در زنجان/ساخت پارک«هاشم نژا»در ابهام قرار گرفت


رییس اوقاف و امور خیریه شهرستان زنجان گفت: در 6 ماهه اول امسال 16 میلیارد و 762 میلیون تومان درآمد از موقوفات داشتیم که 12 میلیارد و 27 میلیون تومان صرف اجرای نیات شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، محمدتقی فاتحی نژاد رییس اوقاف و امور خیریه شهرستان زنجان امروز در نشست خبری با خبرنگاران ضمن تبریک دهه وقف اظهار کرد: هر سال برنامه های مختلفی از سوی اوقاف در مناسبت های مختلف اجرا می شود.

رییس اوقاف و امور خیریه شهرستان زنجان تصریح کرد: طرح آرامش بهاری در نوروز، طرح نشاط معنوی در تابستان، طرح ولایت علوی در دهه امامت و ولایت، طرح بصیرت عاشورایی در محرم و صفر و طرح یاس نبوی در در اماکن مذهبی از دیگر برنامه های اوقاف و امور خیریه زنجان در طول سال است.

فاتحی نژاد به برنامه های دهه وقف هم اشاره کرد و افزود: دیدار با آیت الله حسینی زنجانی و امام جمعه زنجان، همایش علما، روحانیون و ائمه جماعات در روز 10 مهر ماه در زینبیه اعظم زنجان، غبارروبی امامزاده سید ابراهیم، ویزیت رایگان در کلینیک شفیعیه از محل موقوفات، توزیع بسته های معیشتی، انشانویسی در خصوص جایگاه وقف، برگزاری محفل انس با قران، برپایی ایستگاه همه واقف باشیم و دیدار با خانواده شهدا و واقفین برای این دهه پیش بینی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درآمد16 میلیارد تومانی موقوفات در زنجان/ساخت پارک«هاشم نژا»در ابهام قرار گرفت

درآمد16 میلیارد تومانی موقوفات در زنجان/ساخت پارک«هاشم نژا»در ابهام قرار گرفت